URBAN GARDEN DAY, 13:e juni 2021

Söndag den 13e juni är det Urban Garden Day i Kungsbacka. Naturskyddsföreningen och FN-föreningen vill vara med denna dag och slår ett slag för att odla i sin trädgård. På plats kommer det finnas en tipspromenad för både barn och vuxna.

Naturskyddsföreningen har även bjudit in rörelsen Back in Position som kommer hålla en workshop. Du får så gråärt i förbrukade mjölkkartonger och ta hem för att plantera i din trädgård.

Tips om hur du enkelt ska kunna komma igång att odla din trädgård kommer vi dela ut på plats.

Välkommen till Badhusparken mellan kl 12 och 16. För hela programmet, se Urban Garden Day_2021

Din lokala Naturskyddsförening i Kungsbacka!